Navigim


> “Where is the love”, Ku ėshtė dashuria?
V
zacharia11
postuar 22/02/2010 - 12:12
Postimi #1


Fragmentar
Iconė e grupit






Kam 30 minuta qė po dua tė nis tė shkruaj e gjatė kėsaj kohe, kam rreshtuar shkronja nė fjalė e fjalė nė rreshta, por pa e ēuar dot paragrafin e hyrjes deri nė fund. Nuk di nga t?ja nis, sepse kam frikė ta pranoj mendimin tim, edhe pse e shoh pėrditė: nė sytė e miqve, tė tė afėrmve, madje shpesh e shoh edhe nė pasqyrė, sepse ajo nuk mė kursen as mua; frika se si po na shpėrblehet dashuria.

Ēdo ditė e mė shumė dėgjoj se sa u ėshtė rritur puna lexueseve tė shenjave nė filxhanėt e kafesė, lexueseve tė shenjave tė dorės, lexueseve tė letrave tė fallit, tė hartės astrologjike, tė njerėzve tė mirė qė pėshpėrisin pa fund fjalė tė futura nė nuska letre e lecke; ēdo ditė e mė shumė dėgjoj sa ėshtė rritur pasiguria e njerėzve, tė cilėt edhe nė shtratin matrimonial kėrkojnė tė hetojnė se mos zbulojnė njė aromė parfumi qė s?ėshtė e tyrja, nė xhepat e xhaketave kėrkojnė mos gjejnė ndonjė vėth a unazė qė ajo e poshtra me siguri ia ka vėnė me kast nė xhep...

Pse ia heq zilen telefonit nė shtėpi, pse nuk e lėshon kurrė nga dora mjetin qė na ka robėruar, pse vonohet gjithnjė e mė shumė mbrėmjeve, pse e zė gjithmonė gjumi shpejt nė darkė, po ditėlindjen si ėshtė e mundur qė ma harroi? Edhe sot, mė 14 shkurt do tė mė dėnojė me punėn, impenjimet qė s?mbarojnė kurrė e qė na kanė larguar kaq shumė?

A ēlodhet ky njeri? Po ku? Po me kė?

Kėto janė dilemat qė femrat i shpien drejt magjive, tė zeza, tė bardha, thashethemeve tek parukierja, rrobaqepėsja, apo edhe mbylljen nė veten e tyre, duke dashur tė besojnė edhe atė qė jo domosdoshmėrisht e kanė provuar, e kanė testuar, por thjesht janė tė bindura se edhe nė mos pastė ndodhur, patjetėr qė do tė jetė e afėrt dita.

Mė tė pasigurta ndjehen gratė e burrave tė pasur, me pozitė sociale tė admirueshme, pre e preferuar e vajzave mė tė reja nė moshė, tė gatshme pėr tė sakrifikuar shumė nė kėmbim tė jetės me drita, por pa muzikė...sepse muzika nuk ėshtė pėr to! Muzika ėshtė pėr gratė, pėr fėmijėt, pavarėsisht se ajo mund tė tingėllojė artificiale nė njė ambient ku jo gjithmonė ke guxim tė shohėsh nė sy atė, sė cilės nė kishė apo gjendje civile, i je betuar pėr dashuri tė pėrjetshme, nė tė mirė e nė tė keq.

Shoqėria dhe kultura jonė maskiliste, por jo vetėm e jona, pėr dhjetra vjet ka krijuar stereotipe se meshkujt tradhėtojnė se janė mė impulsivė, se janė biologjikisht mė tė predispozuar pėr shkak tė nevojave fizike mė tė ndryshme, se janė mė tė pandjeshėm e s?kanė nevojė pėr shumė romanticizma, sepse gruaja nė shtėpi i ėshtė bėrė si kushėrirė, se ajo rri gjithė ditėn nė shtėpi, nuk kujdeset pėr veten, ėshtė shėndoshur pas lindjes, etj etj, ēka i detyron gratė t?u nėnshtrohen dietave spartane, qendrave estetike, tėrheqjve tė lėkurės e plot tė tjera.

Duke mos dashur tė vė nė dyshim asnjė prej arsyeve tė sipėr renditura, duke pasur respekt pėr ēdo tė lėnduar, arsyeja e tradhėtisė ndaj sė cilės ka qenė pikėrisht njė nga ato tė lart pėrmendurat, mė jepni leje tė bėj njė pyetje, sado naive t?ju duket ajo: Me kė tradhėtojnė burrat? Pėr fatin tonė tė mirė, ende tradhėtohemi mė sė shumti me gra se me burra. Dikujt mund t?i duket njė matematikė e thjeshtė, elementare fare qė padashje nxjerr nė pėrfundimin se burrat pėrderisa tradhėtojnė me gra, tradhėtojnė po kaq sa kėto tė fundit. Pavarėsisht raportit, pėrvoja dhe studimet kanė treguar se burrat me detyrime dhe familje tradhėtojnė nė shumicėn e rasteve me gra tė lira e pa detyrime.

Gra tė shoqėrisė civile, aktiviste pėr tė drejtat e gjinisė qė pėrfaqėsojnė mund tė mos u vijė mirė, sepse nė tė vėrtetė as mua nuk mė vjen mirė, por ne vetėviktimizohemi e shprehim se jemi gjini nė pritshmėri, vetėm atėherė kur ne kemi leverdi ta pranojmė njė gjė tė tillė: kur themi se ne dhunohemi mė shumė e kemi mė shumė nevojė pėr ndihmė e mbrojtje, se ne presim kur ta vendosin burrat se sa 30 %, apo mė shumė, apo mė pak do pėrfaqėsohemi nė vendimmarrje... Ne jemi nė pritshmėri edhe atėherė kur kėta meshkujt qė ne i quajmė, tė paskrupullt, mėkatarė, tė pandjeshėm, ofrohen pėr tė na propozuar aventurėn, portofolin e fryrė, makinėn e ndriēueshme, seksin ose edhe vetėm romanticitetin, dashurinė, poezinė (pfff, sa jashtė mode e tė huaja tingėllojnė kėto).

Pse pritshmėria jonė nuk ndryshon nė kėmbim tė moralit, altruizmit..sepse ky ėshtė burri i njė gruaje, nesėr ne mund tė jemi gratė e ca burrave tė tjerė qė sigurisht nuk do tė na pėlqente t?i ndanim me tė tjerat.

Apo jemi artistikisht tė mashtruara, tė pėrdorura, tė shfrytėzuara? Ėhė, ėshtė e mundur, por pritshmėria jonė shpesh nuk ka gjasa tė ndryshojė edhe kur ne vihemi pėrballė tė vėrtetės, duke bėrė kompromisin nė kurriz tė dinjitetit, personalitetit...

Nė tė tilla raste, shoqėria, njė pjesė e saj, na kritikon, na etiketon, sepse shoqėria dhe ne si pjesė e saj, e dimė se cili moral ?promovohet? nė bazė tė eurove qė kemi nė duar nė formėn e dhuratave, bizhuterive nė kėmbim tė pėrkujdesjes pėr argėtim jo tė pjesshėm e sipėrfaqėsor tė ?donatorit?.

Femrat e dhunuara, femrat e tradhėtuara, femrat e shtypura e tė mashtruara dhe pėrsėri tė persekutuara nga lloji i tyre, sepse kurrė nuk fajėsojnė mė shumė atė me tė cilin ndajnė shtratin, burrin qė iu ėshtė betuar pėr besnikėri tė pėrjetshme, babain e fėmijėve, por atė, mė tė renė, mė tė bukurėn, mė eleganten, parfumin e sė cilės tentojnė ta gjejnė nė jaka kamishash, xhaketash...

Po gratė qė tradhėtojnė duke pėrdorur e shfrytėzuar ēdo mashkull, i cili pėr hir tė sė vėrtetės joshet mė rrallė, ose nuk joshet fare nga portofoli i fryrė, makina e ndriēuar, sepse shoqėria maskiliste zor se e pranon diēka tė tillė...po pėr ato pse flitet mė pak?

Ndihen tė vetmuara? Tė pavlerėsuara? Tė pasigurta? Nėse nuk duan ta trondisin jetėn e tyre nė ēift, pse nuk mendojnė sė paku se shėnjestra (mashkulli me tė cilin po tradhėtojnė) mund t?i ofrojė siguri, ta vlerėsojė, t?i dhurojė qetėsi, harmoni, tė mos e bėjė tė ndjehet vetėm, tė bjerė bjerė nė dashuri dhe nė fund..tė mos e ketė, sepse nė mbrėmje asaj do t?i duhet tė rehatohet nė shtratin e ngrohtė me tė shoqin.

Ja pse nuk na bėn pėrshtypje numri i madh i kėrkesave pėr divorc, njė arsye pėr tė cilin ėshtė padyshim edhe tradhtia, qė edhe kur falet, nė mė tė shumtėn e rasteve i dedikohet fėmijėve...sepse ajo nuk e do mė atė, as ai nuk e dėshiron mė! Ata thjesht duan nėnėn apo babanė e fėmijėve tė pėrbashkėt!

Tė shprehėsh mendime tė tilla nė festėn e dashurisė, mund tė tingėllojė cinike, por tė gjithė jemi tė rrethuar nga njė artific qė na e merr frymėn, na e shton ankthin, na rrit ndjenjėn e pasigurisė, sepse nuk i shmangemi dot. Shokėt tanė, ata qė tradhėtojnė e ata qė tradhėtohen, nuk janė ndryshe nga ne...

Rroftė gjimnazi me ato puthjet e shkėmbyera ashtu shkarazi! Ėshtė bėrė bukur dashuri nė gjimnaz dikur; me poezi tė dedikuara, kėngė tė ndjera...po sot, a bėhet dashuri nė gjimnaz apo varet edhe kjo nga marka e celularit, i-pod-it, numri i gjoksit, flokėt e ekestenshionuara etj etj.

Do tė doja tė uroja 14 shkurtin, por mė pėrpara duhet tė gjejmė dashurinė!



(botuar ne gzeten shqip nga nje mikesha ime Kozeta Kurti)


Go to the top of the page
 
+Quote Post

Shkrimet e kėsaj teme


Reply to this topicStart new topic
1 anėtar(ė) nė kėtė temė (1 shfletues dhe 0 pėrdorues anonim(ė))
0 anėtar(ė) :
 

RSS Lo-Fi Version
Forumi dhe Ditaret Kendveshtrim 2006-2012
Sot ėshtė : 31st July 2025 - 11:09