Rrymat apo shkollat e caktuara, kane nxjerre gjithmone talente karakteristike. Deri ne nje fare momenti historik, Rusia mbante primatin e shkolles se muzikes klasike. Instrumentistet qe dilnin prej kesaj shkolle, ishin konkuruesit me te forte dhe menyra e tyre e interpretimit kishte vecanti qe cdo ekspert mund ti dallonte kollaj. Sot , nuk eshte me keshtu. Drejtimi i shkolles duket se i perket vendeve aziatike; Kore, Kine, Japoni. Instrumentistet me te suksesshem te diteve te sotme jane shtetas te ketyre vendeve. Nje demostrim i humbjes se vendit te pare nga ana e Rusise dhe parakalimit te Azise , u vu re edhe ne konkursin internacional "Cmimi Paganini" per violiniste. Te tre finalistet ishin nga vendet aziatike. Per me teper, ajo qe vihej re ne kete konkurs ishte fakti qe nuk kishte nje dallim te thelle mes interpretuesve dhe menyres se luajtjes se violines. Nese me pare ishte e thjeshte te dalloje nje interpretues te shkolles ruse nga nje te shkolles aziatike apo evropiane, sot kjo gje kerkon pak mundim. Ka nje uniformitet , ndoshta lidhur edhe me globalizimin e shoqerise ne pergjithesi.
|